برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج

برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران از برگزاری جلسه مشترک این واحد با مدیران حج و زیارت برخی استان‌های تحت پوشش خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی، از برگزاری جلسه مشترک بعثه مقام معظم رهبری استان تهران با مدیران حج و زیارت استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و زنجان خبر داد و گفت: در این جلسه موضوعات مختلف بحث و تبادل‌نظر شد که بسیار مفید بود. در این جلسه مدیران محترم حج به ارائه گزارش پرداختند و موضوعاتی همچون جذب و اعزام روحانیان عتبات و حج موردبحث و بررسی قرار گرفت و مشکلات سال‎های گذشته برای اصلاح وضعیت موجود بیان شد.
وی افزود: امسال از روحانیون درخواست کردیم تا فرم اعلام آمادگی خود را تکمیل کنند. به این معنا که اگر امسال قصد تشرف دارند اعلام شود. این کار تا 6 بهمن انجام شد و به‌زودی مراحل بعدی آن پیگیری می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران خاطرنشان کرد: هرزمانی که کاروان‌های حج تمتع تکمیل شود، معین و معینه‌های کاروان نیز معرفی خواهند شد؛ البته طبیعی است که تخصیص کاروان جدید یا تغییر در تعداد افراد و جنسیت آن‌ها در کاروان مشکلاتی پیش خواهد آورد که باید با مدیریت عزیزان مرتفع شود.
وی یادآور شد: در جلسه مدیران حج اعلام کردیم که ارسال گزارش‌های جلسات بسیار مهم است و انتظار داریم به‌سرعت برای تهران ارسال شود.
حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی درباره همایش زائران عتبات عالیات گفت: ابلاغیه‎ای توسط سازمان به مدیران حج در سال‌های گذشته اعلام‌شده است. نماینده محترم ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز پیگیر اجرایی شدن آن هستند و این ابلاغ را برای همه استان‎ها و مناطق بعثه نیز ارسال کرده‎اند. لذا خواهش داریم که این کار انجام شود چون از حقوق زائران است که یک جلسه آموزشی توجیهی در ایران داشته باشند.




نظرات کاربران