نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق: 

انقلاب اسلامی عامل ارتقای جایگاه مردم ایران در منطقه‌ است 

آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پایتخت سوریه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شکل گیری جبهه بیداری اسلامی در منطقه و ارتقای جایگاه مردم ایران در منطقه‌ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پایتخت سوریه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب شکل گیری جبهه بیداری اسلامی در منطقه شد، تصریح کرد: این انقلاب عامل ارتقای جایگاه مردم ایران در منطقه‌ شده است.


وی با اشاره بهگذشته عراق و وضعیت فعلی آن گفت: ملت شریف عراق در گذشته سالیان زیادی زیر ظلم حکومت صدام قرار داشتند و نباید فراموش کنیم این جنایتکار چگونه با دنیای غرب به تعامل می‌پرداخت و سرنوشتش چه شد.


نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق افزود: پس از ظهور انقلاب اسلامی در ایران روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم در میان ملت عراق نیز رشد چشمگیری داشته است.


آیت الله حسینی با بیان اینکه ملت عراق با مردم ایران و انقلاب اسلامی همدل هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جمهوری ایران هم‌اکنون در منطقه و به ویژه عراق جایگاه بسیار خوب و مطلوبی نسبت به گذشته دارد و یاری‌دهنده جبهه بیداری آزادی‌خواهان جهان است و ما باید شکر گزار این نعمت باشیم.




نظرات کاربران