استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی

استفاده زائران اربعین ۹۸ از صحن عقیله بنی‌هاشم در حرم حسینی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از اتمام فاز یک صحن عقیله بنی‌هاشم خبر داد و گفت: تا اربعین ۹۸ زائران می‌توانند از این صحن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس امروز، ۱۳ بهمن‌ماه در جمع ائمه جمعه این استان با اشاره به احداث صحن عقیله بنی‌‌هاشم در حرم امام حسین(ع) گفت: احداث این صحن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق است.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که کار اتمام این پروژه تا ۵ سال آینده به طول انجامد، افزود: در عین حال تلاش می‌شود تا اربعین سال ۹۸ فاز نخست این صحن به اتمام رسیده و برای زائران اربعین قابل استفاده باشد.
قاسمی در ادامه اظهار کرد: کار بازسازی عتبات عالیات به اتمام رسیده که در این میان مراجع عظام تقلید به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله سیستانی نقش مهمی داشتند و موجب شد کار بازسازی به سرعت و با مشارکت بالای مردم به سرانجام رسد.
وی با بیان اینکه خدمت به بارگاه‌ها مطهر ائمه معصومین(ع) توفیق و عنایت خاصه حضرت زهرا(س) است، گفت: ۹۰ درصد مصالحی که در پروژه‌های حرم‌های اهل بیت(ع) استفاده می‌شود، از کشورمان تأمین می‌شود و در حقیقت پول‌های هزینه شده به کشورمان بازمی‌گردد.
قاسمی به نقش ائمه جمعه در زمینه خدمت به اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه در سراسر استان فارس با حمایت و بیانات ارزشمند در جهت ترغیب مردم به مشارکت در این امر مقدس نقش بسزایی دارند که این جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار کرد: حمایت ائمه جمعه از دبیران ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان فارس یک نقطه قوت است.




نظرات کاربران