دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق

دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با تولیت جدید مرقدحر بن ریاحی در عراق

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مسئول ستاد عتبات دانشگاهیان در عراق با ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی،حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و آقای رضا همدانی؛ مسئول ستاد عتبات دانشگاهیان در عراق با ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی واقع در حومه کربلا دیدار وگفتگو کردند.


در این دیدار ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی، از تلاش بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عتبات دانشگاهیان برای فراهم کردن حضور زائران دانشگاهی درمرقد حر تقدیر کرد و آن را حرکتی فرهنگی و ارزشمند دانست.


وی گفت:خدمت به زائرین وظیفه ماست و من و همکارانم در تولیت حرم تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی بعثه و ستاد انجام می دهیم تا دانشگاهیان با خاطره ای خوش مضجع شریف این مجاهد نستوه را زیارت کنند.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نیز دراین دیدار از تلاش تولیت این حرم در تسهیل حضور دانشجویان و همکاری در برگزاری مراسم تشکر و خاطر نشان کرد: آشنایی با شخصیت و ویژگی های جناب حر از جمله بصیرت بخشی، شجاعت مثال زدنی، ادب و توبه ایشان می تواند در زندگی دانشجویان تاثیر گزار باشد.


در این دیدار مسئول ستاد عتبات دانشگاهیان نیز در خصوص خدمت رسانی به زائران  دانشگاهی و برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در این حرم شریف هماهنگی های لازم را انجام داد.


گفتنی است برنامه فرهنگی زیارت مرقد حر خاص کاروان های دانشجویی است که به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و هماهنگی های انجام شده با تولیت آن حرم انجام می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران