روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود روایتگری  حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا  می‌شود

روایتگری حج و عتبات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در قم اجرا می‌شود

برنامه روایتگری در غرفه بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم واقع در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی استان قم اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی، روز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه در مصلی قدس شهر مقدس قم با حضور امام جمعه موقت و استاندار قم افتتاح شد.


 


در این مراسم که مسئولان استانی حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه موقت قم و آقای سرمست، استاندار قم از غرفه مشترک بعثه مقام معظم رهبری و اداره حج و زیارت استان قم بازدید کردند.


 


بنابراین گزارش، در حاشیه این نمایشگاه برنامه روایتگری حج و عتبات عالیات در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی استان قم در مصلی قدس شهر قم همه روزه در حال اجرا است.


 


این برنامه که با حضور بازدیدکنندگان از غرفه بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم و اداره حج و زیارت استان قم اجرا می شود بازدیدکنندگان با تاریخ و اماکن متبرکه اعتاب مقدسه عراق و عربستان آشنا می شوند.


 


گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی استان قم با حضور 72 نهاد و سازمان اجرایی و فرهنگی استان از چهاردهم تا هیجدهم بهمن ماه از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 20:30 بعد از ظهر در مصلی قدس پذیرای بازدیدکنندگان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران