طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی

طرح توسعه حرم علوی با مشارکت خیران اردبیلی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی، بازسازی ۵۰۰ مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسفندیار هوشیار با اشاره به این که اردبیلی‌ها همیشه در بازسازی عتبات عالیات نقش اساسی داشته‌اند افزود: مشارکت اردبیلی‌ها در بازسازی صحن حضرت زهرا (س) چشم‌گیر است و تاکنون کمک شایانی در این زمینه انجام گرفته است.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خیران همیشه در اربعین حسینی و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی پیشگام بودند و نقش اساسی در برگزاری این مراسمات داشته‌اند.


وی اظهار داشت: استان اردبیل تعهد بازسازی ۵۰۰ مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده گرفته است که هزینه هر یک مترمربع از این صحن ۳ میلیون تومان است.


پروژه صحن حضرت فاطمه (سلام الله علیها) یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در تاریخ عتبات عالیات به شمار می رود که طراح, مجری و بانی این پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در جمهوری اسلامی ایران بوده و در این زمنیه هماهنگی های لازم به صورت کامل با  دیوان عالی اوقاف عراق و آستان قدس علوی صورت گرفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران