درپنجمین روز از دهه فجرانقلاب اسلامی صورت گرفت؛

تجدید میثاق وزیر ارشاد و رئیس و کارکنان سازمان حج و بعثه رهبری با آرمان های امام راحل

در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به همراه رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی ازمدیران و کارکنان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  آقای سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی ازمدیران و کارکنان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب ادای احترام کردند.


در این مراسم که جمعی از کارکنان وزارت ارشاد و سازمان های تابعه و اصحاب فرهنگ و هنر نیز حضور داشتند دوستداران امام امت با آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.


برپایه این گزارش، آقای علی رضا رشیدیان و جمعی از کارکنان سازمان حج و بعثه همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب ادای احترام کردند.


رئیس سازمان حج و زیارت و کارکنان این سازمان و بعثه رهبری همچنین با حضور در قطعه شهدای حج سال 66 با قرائت فاتحه یاد آنان را گرامی داشتند.




نظرات کاربران