همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد همایش کارگزاران زیارتی  استان کرمان برگزار شد

همایش کارگزاران زیارتی استان کرمان برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان در همایش کارگزاران زیارتی این استان دهه فجر را شب قدر نظام اسلامی تعبیرکرد و زمینه را برای نابودی استکبار و از بین رفتن کفر جهانی فراهم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام حسین سازندگی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در  استان کرمان ، در چهارمین گردهمایی مدیران شرکت ها و دفاتر زیارتی استان در سخنانی با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چهلمین سال پیروزی انقلاب را می توان چهلمین سال پیروزی بر طاغوت، چهلمین سال پیروزی حق بر باطل ، چهلمین سال احیای حق و پیروزی خون بر شمشیر دانست. 


وی به فراهم بودن زمینه های نابودی استکبار و از بین رفتن هیمنه کفار اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد چهل سال مقاومت، پایداری و ایستادگی؛ چهل سال همراه شدن با ولی فقیه و چهل سال موفقیت و پیروزی در خیلی از زمینه ها هستیم.


حجت الاسلام سازندگی از دهه فجر به شب قدر انقلاب و نظام اسلامی تعبیر کرد و گفت:  زمان کنونی برای همه ما زمان امتحان و بر همه لازم است در مسیر انقلاب تفکر و با عبرت گرفتن از گذشته  به آینده نگاه کنند.


وی با تاکید بر لزوم اخلاص داشتن درکارها؛ افزود: کارهای با عظمتی را که می شود نهادینه کرد با دست خودمان و با بی اخلاصی از بین نبریم.


بر پایه این گزارش ، در این گردهمایی سلاجقه، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم با بیان اینکه پدافند غیرعامل، مصون سازی در برابر تهدیدات است؛ توصیه هایی را در حوزه کاری مدیران دفاتر زیارتی  بیان کرد.




نظرات کاربران