حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت

حضرت زهرا، علمدار دفاع از جریان امامت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی مدیران شرکت ها و دفاتر زیارتی حج و زیارت استان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) آن بانوی بزرگوار را پرچمدار دفاع ازجریان امامت و ولایت در تاریخ دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با برشمردن کارهای بزرگی که بعد از انقلاب انجام شده است، افزود: حضرت زهرا نخستین کسی است که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) ، علمداری دفاع از امامت و ولایت را بدست گرفت‌.


وی به شهادت آن حضرت در ایام کوتاهی پس از رحلت رسول اکرم اشاره و خاطرنشان کرد: ولایت مداری هزینه دارد و امیدوارم توفیق آن را داشته باشیم ولایت مداری و دفاع از دین و مذهب و اهل بیت را در زندگی فردی و رسالت های اجتماعی بکار بندیم.


زاهدی با یادآوری این مطلب که حکومت شاهنشاهی با کوچکترین صدا علیه آمریکا به شدت برخورد می کرد و بزرگان انقلاب از جمله مقام معظم رهبری در این راه شکنجه ها دیدند و تبعید شدند؛ تصریح کرد: جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را در جامعه پیاده کرد.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دفاتر زیارتی باید در خدمت به زائر نیت خدایی داشته باشند؛ اظهار داشت: باید در اعزام زائران قانون گرایی را حاکم کرد، کاروان زیارتی که اخیرا'' در سامرا مورد حمله قرار گرفت آزادبر و فاقد بیمه بوده است.


زاهدی همچنین برلزوم توجه به تبلیغات بین المللی وگردشگری مذهبی در کرمان تاکید کرد.


محمدرضا پورابراهیمی،دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گردهمایی مدیران شرکت ها و دفاتر زیارتی استان  به محورهای مورد بحث در نشست مشترک با مدیرکل حج و زیارت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه بیشترین دغدغه مردم بحث تورم است، گفت: سیاستی که می تواند به اعزام بیشتر زائر به خارج از کشورکمک کند کاهش هزینه ها است و این نیازمند کار بلند مدت است.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استفاده از ارز ترجیحی را دومین گام دانست و تاکید کرد: خدمات دهی حوزه زیارت باید با این نوع ارز انجام شود و در هر صورت باید قیمت ها کاهش یابد.


وی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زائران را گام دیگرخواند و تصریح کرد: نمی توان پذیرفت هر کسی کاروان زیارتی به عتبات ببرد.




نظرات کاربران