حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی‌عسکر:‌

حفظ بنیان خانواده در شرایط امروزضروری است

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت حفظ استحکام بنیان خانواده در شرایط امروز را ضروری خواند و بر لزوم شناساندن حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به جهان تاکید کرد و از زنان کشورمان خواست این بزرگان را الگو قراردهند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر عصر روزجمعه (نوزدهم بهمن ماه) در جمع عزاداران فاطمی در حسینیه ثارالله شهر کرمان‌ با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت:‌ حضرت زهرا(س) علاوه براینکه دخترپیامبر بزرگوار اسلام(ص) هستند ویژگی ها و شخصیت والا و بزرگی دارند که ایشان را متمایز کرده است .


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه فضائل امیرالمومنین(ع) را اهل تشیع و تسنن قبول دارند، افزود: حضرت فاطمه(س) معصوم است و از خشم ایشان خداوند خشمگین و از خشنودی ایشان باریتعالی خشنود می‌شود.


وی‌ تمام وجود حضرت فاطمه(س) را محو خداوند دانست و با بیان اینکه تمام ‌‌‌زوایای وجود ایشان را خدا پوشانده است، گفت: برای اینکه به مقام معصومان(ع) نزدیک شویم باید اهل درستی و راستی، خدا ترسی، کار و کوشش و عفت باشیم.


نماینده ولی فقیه درامورحج ‌و زیارت‌ با اشاره به اینکه برای درک فرازهایی از مناجات‌های حضرت علی(ع) باید به درجاتی ازعرفان دست یافت، افزود: رسیدن به درجات بالا اسبابی نیاز دارد که یکی از آنها راه نیافتن لقمه حرام به سفره هاست.


وی با اشاره به اینکه نماز شب چشم دل آدمی را بیدار می‌کند، راز و نیاز های رزمندگان اسلام در جبهه‌‌های نبرد را یادآور شد و عوامل پیروزی درهشت سال دفاع مقدس را برشمرد.


وی استحکام خانواده در شرایط امروز را ضروری خواند و با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) احترام خاصی برای هم قائل بودند بر لزوم الگوقراردادن شیوه زندگی امیرالمومنین و زهرای مرضیه برای دست یافتن به این مهم تاکید کرد.


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی‌عسکر در پایان بر لزوم شناساندن حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به جهان تاکید کرد و از زنان کشورمان خواست این بزرگان را الگو قراردهند.


                                                                                                                        




نظرات کاربران