مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق:

انقلاب اسلامی تجلی نور الهی است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جمع روحانیون و مداحان کاروان های اعزامی به عتبات گفت: انقلاب اسلامی تجلی نور خداوند است و کافران و دشمنان نمی توانند آن را خاموش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در جمع روحانیون و مداحان کاروان های اعزامی به عتبات عالیات، با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تجلی نور الهی است و کافران و دشمنان نمی توانند آن را خاموش کنند.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی با اشاره به رمز ماندگاری قیام عاشورا افزود: در طول تاریخ انقلاب های فراوانی به وقوع پیوسته ، حوادث عظیمی رخ داده و مردان و شخصیت های بزرگی پا به میدان علم و عمل نهاده اند اما بعداز مدتی به فراموشی سپرده شدند و چه بسا دیگر نام و نشانی از آن ها باقی نمانده است، اما چه شد که حادثه خونین کربلا مانند خورشید درخشندگی پیدا کرد و جاودان باقی ماند؟.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، عاشورا را مصداق نور الهی توصیف و اضافه کرد: رمز بقا و جاودانگی واقعه عظیم عاشورا این است که اراده الهی بر این قرار گرفت نور خویش را تکامل دهد و نور و چراغی را که اراده خداوند روشن کند گذشت زمان و تلاش های مستکبران نمی تواند آن را خاموش نماید.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در ادامه انقلاب اسلامی را ادامه عاشورا و تجلی نور الهی خواند که با وجود تلاش دشمنان و کافران برای خاموش کردن آن ، به لطف الهی و با درایت مقام معظم رهبری تاکنون ناکام مانده اند و قطعا از این به بعد هم ناکام خواهند ماند چرا که نور الهی را نمی توان خاموش کرد.


وی در پایان به روحانیون و مداحان توصیه کرد: حال که دشمن در جنگ سخت شکست خورده و تلاش می کند در میدان جنگ نرم و با تبلیغات یأس و ناامیدی و شبهه ناکارآمدی را در جامعه اسلامی ترویج دهد، با بیان و فعالیت های فرهنگی خود به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران