معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری:

فصل الخطاب قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری و پرهیز از اختلاف افکنی کلید حل مشکلات فعلی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری: انقلاب اسلامی ایران به برکت رهنمودها و راهبردهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با صلابت و مقتدرتر از گذشته وارد پنجمین دهه حیات خود شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، جعفر شمسیان معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری در جمع روحانیون و مداحان کاروان های عتبات عالیات، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی در سایه تدابیر مقام معظم رهبری با صلابت تر و مقتدر تر از گذشته وارد پنجمین دهه حیات خود خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به برهه حساس و تاریخی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب ها و سنگ اندازی ها و توطئه های دشمنان به برکت رهنمودها و راهبردهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با صلابت و مقتدرتر از گذشته وارد پنجمین دهه حیات خود می شود.


جعفر شمسیان افزود که دشمنان اسلام و انقلاب و به خصوص آمریکا و اسرائیل در چهار دهه گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذاری نکرده اند، اما الحمدالله با روشنگری های مقام معظم رهبری و با حضور همیشگی مردم بصیر و فهیم جمهوری اسلامی ایران، این توطئه ها ناکام مانده است و از این به بعد هم ناکام خواهند شد.


این دیپلمات باسابقه کشور با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القاء یأس، ناامیدی و ناکارآمدی نظام در بین مردم و به ویژه جوانان گفت: کارآمدی نظام منوط به کارآیی و عملکرد تک تک افزاد است و همه ما باید تلاش کنیم تا با فصل الخطاب قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری و پرهیز از اختلاف افکنی، کشور را از گردنه سخت تحریم ها عبور داده و مشکلات کشور را حل نماییم.


وی با اشاره به آیه شریفه کلکم راع و کلکم مسوول" مسئولیت حفظ انقلاب اسلامی از گزند دشمنان را یک وظیفه و مسئولیت همگانی خواند و ابراز امیدواری کرد که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شاهد استحکام و قدرت نمایی و نمایش شکوه و وحدت بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی باشیم.


معاون توسعه بعثه مقام معظم رهبری در پایان با اشاره به اهمیت روابط بسیار خوب دو کشور ایران و عراق؛ به اهمیت دیپلماسی فرهنگی در گسترش و تثبیت این روابط و عقبه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران اشاره و نقش روحانیون و کارگزاران فرهنگی را در این عرصه نقشی مهم خواند و به روحانیون و کارگزاران فرهنگی توصیه نمود تا زائرین را نسبت به ایفای نقش مهم سفیران فرهنگی کشور توجیه نمایند و در این عرصه مراقب توطئه ها و اختلاف افکنی های دشمن باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران