در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت پذیرفت:

استقبال راه پیمایان 22 بهمن از نمایشگاه دستاوردهای حوزه حج و زیارت - گزارش تصویری

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه حج و زیارت در عرصه های فرهنگی و اجرایی در محل تردد راهپیمایان 22 بهمن در کنارگذر سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در این نمایشگاه حجت الاسلام عابدی، با بیان خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در عرصه حج و زیارت، توضیحات مورد نیاز را به علاقه مندان ارائه می نمود.این نمایشگاه با عنوان «انقلاب اسلامی؛ احیای فرهنگ زیارت و باز تولید حج ابراهیمی و محمدی» به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به بیان مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه می پرداخت.


در جمهوری اسلامی و نگاه رهبران انقلاب اسلامی، حج در کانون سیاست های فرهنگی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و ایران اسلامی داعیه دار و احیاکننده ی حج ابراهیمی و محمدی شد، از این رو سعی شد این رویکرد در قالب اینفوگرافی به معرض دید عموم گذاشته شود. این رویکرد و نگاه علاوه بر آنکه در سخنان و پیام ها و بیانیه های رهبران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بازتاب گسترده داشته است، در ساختارهای سیاسی و فرهنگی نیز جایگاه و موقعیت خاص یافته است.


خاطر نشان می شود در کنار این نمایشگاه، غرفه توزیع محصولات فرهنگی و ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از راهپیمایان دایر بود.




نظرات کاربران