دیدار نماینده بعثه و اداره حج قم با پیشکسوتان حج

مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم به همراه سرپرست اداره حج و زیارت استان قم با دو تن از خادمان پیشکسوت زائران ضیوف الرحمان استان قم دیدار و به پاس خدمات خالصانه آنان به زائران بیت الله الحرام و حرم نبوی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سرپرست اداره حج و زیارت استان قم به همراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم روز سه شنبه، بیست و سوم بهمن ماه از دو تن از خادمان پیشکسوت زائران ضیوف الرحمان استان قم دیدار و به پاس خدمات خالصانه آنان به زائران بیت الله الحرام و حرم نبوی تقدیر کردند.


 


در این دیدار که اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان قم نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه، مسئول دفتر نمایندگی بعثه در منطقه قم و مهدی صالحی، سرپرست اداره حج و زیارت استان قم از آقایان رسول رضایی و ابوالقاسم جوادیان، دو تن از پیشکسوتان حج و زیارت با اهدای لوح، تقدیر و ضمن ابلاغ سلام نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و ریاست محترم سازمان حج و زیارت به ایشان، برایشان آرزوی سلامتی کردند.


 


گفتنی است آقای ابوالقاسم جوادیان متولد 1314 دارای شغل آزاد است که از سال 1347 به مدت 42 سال به صورت متمادی مسئولیت کاروان های بعثه حضرت امام ره و مقام معظم رهبری را بر عهده داشت. همچنین آقای  رسول رضایی متولد ۱۳۲۸ از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه حج و زیارت شده و به مدت ۱۸ سال عضو بعثه مقام معظم رهبری و مسول تدارکات و تغذیه بعثه بوده و سالیان متمادی در حوزه ها و مسئولیتهای مختلف با سازمان حج و زیارت همکاری داشته است.


| شناسه مطلب: 92375




قم پیشکسوتان حج



نظرات کاربران