آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران نوروزی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی کامل تمام بخش‌های حرم مطهر رضوی برای پذیرایی و استقبال از زائران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از مجموعه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه تسهیل امر زیارت اولین رسالت آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: سالانه 30 میلیون زائر به حرم مطهر امام رضا(ع) می‌آیند و حدود 300 میلیون تشرف انجام می‌شود.


وی افزود:طبیعتا این خیل عظیم زائر نیازمند مجموعه‌ای از خدمات متنوع و گسترده شامل روشنایی، نظافت، گرمایش و سرمایش و ... هستند.خوشبختانه با تأسیس سازمان حرم مطهر در آستان قدس رضوی تمام امور مربوط به بارگاه منور رضوی یکپارچه شده، این امر ارائه خدماتی دقیق‌‎تر و کیفی‌تر به زائران را به دنبال داشته است.


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نوروز جزو ایامی است که حرم مطهر رضوی با بیشترین تشرف زائران روبه‌روست، تصریح کرد: بخش‌های مختلف حرم مطهر و خادمان بارگاه منور رضوی برای میزبانی و استقبال از زائران نوروزی حرم مطهر آمادگی کامل دارند.


فاطمی امین با اشاره به بازدید خود از بخش‌های مختلف سازمان حرم تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی مهمی در راستای توسعه صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برای سال‌های آتی در دست اقدام است، امروز از روند اجرای عملیات عمرانی آن‌ها برای حصول اطمینان از روند مناسب اجرای پروژه‌های بازدید انجام شد که روند اجرای آن‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود.


| شناسه مطلب: 92379




حرم رضوی مشهد مقدس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران