ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد

ایران تجارب خود در خصوص حج را در اختیار اندونزی قرار می‌دهد

رایزن فرهنگی کشورمان در دیدار با مسئولین برگزاری حج اندونزی گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد؛ تجارب خود را در بخش‌های مختلف حج در اختیار برادران مسلمان خود به ویژه کشور اندونزی قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی با هدف توسعه و تقویت تعاملات دینی به ویژه در حوزه حج، ضمن حضور در وزارت دین کشور اندونزی با دست‌اندرکاران اجرایی مراسم حج در این کشور دیدار کرد.


 


در آغاز این دیدار رمضان هاریسمان، معاون مدیرکل حج و عمره وزارت دین اندونزی توضیحاتی را درباره نحوه اعزام زائران اندونزیایی به مراسم حج بیان کرد و در ادامه مهرداد رخشنده، در همین باره مطالبی را به اختصار ارایه داد.


 


رخشنده در ادامه ساختار و مسئولیت‌های سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران را معرفی و همچنین درباره جایگاه بعثه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در امر حج مطالبی را بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد؛ تجارب خود را در بخش‌های مختلف حج در اختیار برادران مسلمان خود به ویژه کشور اندونزی قرار دهد. امیدوارم همکاری‌های دو طرف در طول سال استمرار یابد تا از تجارب یکدیگر در این حوزه بهره‌مند شویم.


 


پس از آن رمضان هاریسمان، معاون مدیرکل حج و عمره وزارت دین اندونزی با بیان سخنانی مجدد بیان کرد: برای بهره‌مندی تا از تجارب ایران در خصوص حج، استقبال می‌کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران