تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران

تجلیل از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات حاج مصطفی ملکی خادم پیشکسوت زائران ضیوف الرحمان و اعتاب مقدس سوریه و عراق استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیر حج و زیارت استان مرکزی  به همراه نماینده بعثه مقام معظم رهبری و هیات همراه روز پنج شنبه، بیست و پنجم بهمن ماه با حاج مصطفی ملکی از خادمان پیشکسوت زائران ضیوف الرحمان و اعتاب مقدس سوریه و عراق در استان مرکزی دیدار و به پاس خدمات خالصانه ایشان به زائران بیت الله الحرام ، حرم نبوی و عتبات عالیات تقدیر کردند.


در این دیدار صمیمی و آکنده از عطر ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع)، خاطرات گذشته سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه و حج تمتع مرور گردید .


ایشان که از شاهدان عینی آتش سوزی چادرهای منا در سال 54 و حج خونین سال 66 بود ؛ به بیان گوشه هایی از خاطرات و تجربیات خود در این حوادث پرداخت .


در پایان مدیر حج و زیارت استان با اهدای لوح تقدیر و ضمن ابلاغ سلام نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و ریاست محترم سازمان حج و زیارت ، برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.


| شناسه مطلب: 92385




پیشکسوتان حج



نظرات کاربران