انتشار کتب دینی حرم مطهر امیرالمومنین(ع) توسط آستان‌قدس رضوی

تولید کتب دینی و قرآنی آستان مقدس علوی توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، در نشست فائق عبدالحسین محمد الشمّری مسئول هیئت اعزامی و نماینده تولیت آستان مقدس علوی و مسعود فرزانه مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوی طرفین درباره چاپ و انتشار قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه‌سجادیه، ضیاء الصالحین و.... بحث و تبادل نظر کردند.


در این نشست همچنین جزئیات و چگونگی چاپ سفارشات قرآنی از لحاظ نوع خط، رنگ،کاغذ، تعداد صفحات، نوع گالینگور و...  بررسی شد.


مسعود فرزانه مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوی در این جلسه گفت: با توجه به استفاده از مواد کاملا مرغوب و تولید محصولات با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در این موسسه ، کتب ادعیه با کیفیت بالا و مواد درجه یک برای حرم مطهر حضرت علی(ع) تهیه خواهد شد.


فائق عبدالحسین محمد الشمّری، مسئول هیئت اعزامی و نماینده تولیت آستان مقدس علوی نیز در حاشیه این جلسه اظهار داشت: یکی از اهدافی که باعث شد تا موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوی را برای سفارشات خود انتخاب کنیم، صداقت، برخورد خوب و کیفیت بالای محصولات این موسسه بود.


وی اذعان کرد: یکی از اهداف اصلی ما فعالیت‌ مشترک میان آستان مقدس علوی و آستان‌قدس رضوی است تا شروعی برای ایجاد همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های مختلف باشد.


گفتنی است؛ دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه مستقر در مرکز امور بین‌الملل آستان‌قدس رضوی بیش از سه سال است که به دستور تولیت آستان‌قدس رضوی اقدام به ایجاد برقراری ارتباط موثر و پویا با آستان‌های عراقی و سوری کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران