رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) گفت: سیاست این سازمان توسعه زیرساخت ها و افزایش اعزام زائران به عتبات عالیات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج وز یارت که به عراق سفر کرده است روز شنبه (27 بهمن) با سید جعفر الموسوی تولیت آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) دیدار و گفتگو کرد.


رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار اعتاب مقدس جهان اسلام و به خصوص عتبه حسینی و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی آن را از افتخارات مکتب تشیع برشمرد و از زحمات تولیت آستان مقدس حسینی در خدمت رسانی به زائران تقدیر و تشکر کرد.


آقای رشیدیان با اشاره به اهمیت زیارت در حفظ و ترویج دین و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: سیاست سازمان حج و زیارت توسعه زیرساخت ها و افزایش اعزام زائران به عتبات عالیات است و برنامه ریزی شده است تا اقشار جامعه اعم از متمول و طبقات پایین بتوانند به عتبات  مشرف شوند.


سید جعفر الموسوی، تولیت آستان مقدس حسینی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان حج و زیارت از همکاری خوب دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در عراق، با عتبه حسینی تقدیر و یادآوری کرد: بهره مندی معنوی زائران ایرانی از مراسم و برنامه های فرهنگی از اهداف اصلی عتبه حسینی است و این عتبه از اقداماتی که به رضایت بیشتر زائران از جمله زائران ایرانی منجر شود، حمایت می کند.


درپایان این دیدار رئیس سازمان حج و زیارت از دولت و ملت عراق و به ویژه مسئولین عتبه حسینی در خدمت به زائران تقدیر و هدیه ای را به رسم یادبود به سید جعفر الموسوی اهدا کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران