حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است

حجت الاسلام نجفی روحانی: خادمی زائران رحمت واسعه الهی است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت : خدمت به زوار ائمه معصوم (ع) و به خصوص حضرت سید الشهدا(ص) مصداق واقعی نسیم رحمت واسعه الهی است و ما باید قدر این نعمت و نسیم رحمت را بدانیم و بیشتر خود را در مسیر این نسیم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در نشست هماهنگی ستاد عملیات بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: خدمت به زائرین عتبات عالیات مصداق واقعی نسیم رحمت الهی است که بهره گیری و قدرشناسی از آن آثار و برکات دنیوی واخروی ارزنده ای دارد.
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در این نشست با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) گفت: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: در ایام زندگی تان، نسیم های رحمتی می وزد، مراقب باشید، خود را در معرض آن قرار دهید و خدمت به زوار ائمه معصوم (ع) و به خصوص حضرت سید الشهدا(ص) یکی از همین نسیم های رحمت است که ما باید قدر این نعمت و نسیم رحمت را بیشتر بدانیم و بیشتر خود را در مسیر این نسیم قرار دهیم.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی افزود: بر اساس آیات و روایات، ما شیعیان اعتقاد راسخ داریم که ائمه معصومین حی و زنده هستند، ائمه معصوم شهید و ناظر بر اعمال ما هستند و همانطور که امام در حیات فیزیکی تکریم مهمانان خویش رابه نزدیک ترین افرادش می سپرد، امروز نیز شما به عنوان خادمان و مسئولان تکریم زوار حضرت سید الشهدا وظیفه سنگینی دارید و در این راه هر چقدر تلاش کنید بازهم کم است.


وی توفیق خدمت به زوار حضرت سید الشهدا(ع) را توفیق قابل سپاس و قدرشناسی خواند و افزود: گاهی در زندگی فرصتهایی پیش می آید که انسان در اثر جهل و عدم آگاهی، بی توجه از کنار آن گذر می کند و با گذشت این فرصت ها جز غصه چیزی برای انسان جای نمی گذارند؛ فلذا فرصت خیر نوکری سید الشهدا را غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید تا خدای ناکرده در قیامت حسرت فرصتهای از دست رفته را نخوریم.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت همدلی و حسن ظن کارکنان بعثه در ارائه خدمات بهتر به زائرین اشاره و گفت: حضرت امیر(ع) می فرمایند: مؤمن آینه مؤمن است، باید ببینیم آینه چه ویژگی هایی دارد که حضرت امیر مومنان را به آن تشبیه می کند. آینه عیب و حُسن، نقطه ضعف و قوّت، بدى و خوبى افراد را بدون سر و صدا و جار و جنجال به آن ها نشان مى دهد. آینه صاف خوبى و بدى را به همان اندازه اى که هست نشان مى دهد، نه کمتر و نه زیادتر. آینه عیب انسان را بیان مى نماید، ولى هرگز او را ملامت و سرزنش نمى کند. با توجّه به این ویژگى هاى آینه است که حضرت مؤمن به آینه تشبیه کرده است، لذا همه کارکنان در این ایامی که افتخار خادمی به زائران ابی عبدالله نصیبشان شده آیینه هم باشید، تجارب خود را به دیگران منتقل کنید و نقایص همدیگر را تکمیل نمایید.
گفتنی است در ادامه این نشست کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین پرداختند.




نظرات کاربران