ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود

ثبت نام در کاروان‌های عتبات عالیات نوروز ۹۸ فردا انجام می‌شود

مدیر حج و زیارت گیلان از اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات عالیات نوروزی خبر داد و گفت: بت نام در کاروان‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر فردا، ۳۰ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو باایکنا از گیلان، با بیان اینکه پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۸ از ۶ لغایت ۲۲ بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: متقاضیان این دوره از ۲۴ اسفندماه ۹۷ لغایت ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۸ به عتبات اعزام می شوند.


وی افزود: متقاضیان گیلانی که در پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کرده بودند می توانند با مراجعه با سایت «https://atabat.haj.ir» و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.


مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ثبت نام در کاروان ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر فردا، ۳۰ بهمن ماه آغاز می شود، گفت: پذیرفته شدگان براساس اولویت های ۱۰گانه می توانند به بخش ثبت نام سایت مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.


فعال با اشاره به فعالیت ۵۰ دفتر خدمات زیارتی در استان، خاطرنشان کرد: قرعه کشی به صورت گروهی انجام شده و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است لذا پذیرفته شدگان در قرعه کشی براساس اولویت و برنامه زمان بندی شده جهت قطعی نمودن ثبت نام و تعیین تاریخ اعزام و کاروان خود اقدام کنند.


وی یادآور شد: همچنین برای رفاه حال زائران گیلانی دو کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد؛ البته این اعزام ها از تهران صورت می گیرد.


| شناسه مطلب: 92442




عتبات عالیات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران