انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود

انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود

آیت الله قزوینی در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: انقلاب اسلامی نور و بارقه امید و یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود که دشمنان از همان ابتدا سعی در خاموش کردن این نور داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و محسن نظافتی مسئول دفتر نمایندگی  سازمان حج و زیارت در عراق امروز (1 اسفند) با آیت الله سید مرتضی قزوینی از علمای برجسته کربلا دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای دنیای اسلام و به خصوص تشیع گفت: امروز دشمن شکست خورده تلاش می کند تا جنگ را به جبهه فرهنگی بکشاند و مردم را نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت و نسبت به دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی دلسرد نماید.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تشکر از حمایت های مرجعیت و علمای عراق از جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از توطئه های دشمنان برای تضعیف دنیای اسلام کاشتن بذر کینه و اختلاف میان ملت های جهان اسلام است و علما و خواص جامعه نقش مهمی درهدایت جامعه برای گرفتار نشدن جامعه در دام توطئه دشمنان دارند.


آیت الله قزوینی نیز در این دیدار با اشاره به حوادث صدر اسلام گفت: انقلاب اسلامی نور و بارقه امید و یک حرکت فرهنگی عظیم در جهان بود که دشمنان از همان ابتدا سعی در خاموش کردن این نور داشتند و موفق نشدند.


وی افزود: همانطور که در صدر اسلام دشمنان ناتوان و شکست خورده در برابر حرکت الهی پیامبر اکرم(ص) روی به تحریم مسلمانان آوردند و با مقاومت مسلمانان و یاری خداوند متعال پیروزی نهایی نصیب مسلمانان شد، در این مورد هم پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ملت ایران حتمی است.


آیت الله قزوینی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را حتمی خواند و افزود: دشمنان 40 سال است که خبر از سقوط انقلاب اسلامی ایران می دهند اما بحمدالله مردم ایران امسال چهلمین سالگرد این انقلاب را جشن گرفتند و انشاءالله با یاری خداوند شاهد تداوم انقلاب و حل شدن مسائل و مشکلات خواهیم بود.


وی افزود: این وعده الهی است کسی که خدا را یاری کند، خدا نیز او را یاری خواهد کرد و ملتی که یاری خدا را دارد هرگز احساس ضعف نمی کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران