زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند

زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج معاف شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مصوب کردند که زائران اربعین که از تاریخ بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۸ تا دوازدهم آبان‌ماه سال آینده از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج شوند از پرداخت عوارض خروج معاف شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز شنبه چهارم اسفندماه، در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با تبصره ۱۱ آن موافقت کردند.


در جزء اول از این بند (د) این تبصره آمده است: در سال ۱۳۹۸، عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و مرزنشینان برای یکبار در طول سال براساس قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور مصوب ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن اخذ می‌شود.


افراد مرزنشین به کسانی اطلاق می‌‌شود که ساکن در روستاها و شهرهای مرزی هستند و خویشاوندی نسبی و سببی تا ابتدای سال ۱۳۹۶ به مردم کشورهای همیشه داشته باشند؛ بررسی و تأیید این موضوع با فرمانداران شهرستان‌های مرزی است.


در جزء دوم در بند (د) این تبصره آمده است: زائران اربعین که از تاریخ بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۸ تا دوازدهم آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج شوند از پرداخت عوارض خروج معاف می‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران