دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی

دیدار مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با آیت الله مدرسی

آیت الله مدرسی در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اظهار داشت: این سازمان باید به نحوی عمل کند که مستضعفان و پابرهنگان بتوانند به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، آقای محسن نظافتی مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق امروز (4 اسفند) با آیت الله محمد تقی مدرسی از مراجع تقلید کربلا دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز حضور داشتند، آیت الله مدرسی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از توطئه های دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران درگیر کردن کشور ایران در جبهه های مختلف است تا از این راه مانع توسعه زیرساخت ها و تثبیت انقلاب اسلامی شود.


وی افزود: مسئولین کشور ایران برای توسعه زیرساخت ها و بهبود شرایط اقتصادی مردم نباید منتظر تمام شدن دشمنی ها بمانند و این دشمنی ها نباید مسئولین را از معیشت مردم و گسترش زیرساخت ها غافل کند.


آیت الله مدرسی خدمتگزاری به زائران عتبات را توفیقی بزرگ خواند و افزود: همانطور که امام راحل (رض) فرمودند انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفان و پابرهنگان بود و سازمان حج و زیارت باید به نحوی عمل کند که این مستضعفان و پابرهنگان بتوانند به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند.


در این دیدار آقای نظافتی نیز نعمت خدمت به زائران عتبات عالیات را قابل سپاس دانست و گفت: مأموریت و وظیفه اصلی سازمان حج و زیارت تسهیل و فراهم کردن بستر زیارت برای همه اقشار جامعه است و تلاش مدیریت جدید حج و زیارت این است که سفرهای زیارتی را متناسب با توان و قدرت خرید مردم تنظیم نماید.


مسئول دفترنمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق همچنین ضمن تقدیر از دولت، ملت و مرجعیت عراق و مسئولین عتبه ها در پذیرایی شایسته از زائرین عتبات عالیات و به خصوص زائران ایرانی افزود: یکی از برکات مکتب تشیع همین بود که روی تقسیم بندی نژادی و زبانی و قومیتی خط کشید و همه ما را حول محور اهل بیت (ع) و عشق به امام حسین (ع) گرد آورد.


وی اضافه کرد: امروز خدمت به زوار اهل بیت (ع) جغرافیا، مرز و ملیت نمی شناسد و امیدواریم در سایه همکاری های میان دو دولت و دو ملت و تحت راهنمایی های مراجع و علمای دو کشور شاهد گسترش روزافزون اعزام زائران به عتبات و ارتقاء کیفیت خدمات دهی به آنان باشیم.


در پایان این دیدار آقای نظافتی به برخی از مشکلات به وجود آمده برای زائرین عتبات اشاره و ابراز امیدواری کرد که با راهنمایی های آیت الله مدرسی شاهد حل مشکلات و تسهیل خدمت گزاری به زوار باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران