نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت

نمایش ۱۲۰۰ اثر پژوهشی در پژوهشکده حج و زیارت

حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، نمایشگاه دائمی آثار منتشرشده توسط پژوهشکده حج و زیارت را در قم راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت نمایشگاه دائمی آثار منتشر شده توسط پژوهشکده حج وزیارت را در در قم راه‌اندازی کرد.


 


بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه آثار پژوهشی پژوهشکده حج و زیارت در معرض دید عموم قرار گرفته تا محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه بتوانند با این مجموعه آشنایی بیشتری پیدا کنند.


 


این گزارش حاکی است، تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ اثر در قالب کتاب، نشریه و محصولات صوتی و تصویری به همت پژوهشکده حج و زیارت منتشرشده که این آثار در ۵۸ ویترین در معرض دید عموم قرارگرفته است.


 


این گزارش می‌افزاید، علاوه برآثار به نمایش در آمده به زبان فارسی ، بخشی نیز به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی اختصاص یافته است.


 


این نمایشگاه برای عموم زائران نیز قابل‌استفاده است و زائران می‌توانند از آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه مناسک، آموزش زائران، پاسخگویی به شبهات، مباحث زیارت، اماکن مقدسه در حرمین شریفین و عتبات عالیات، مسائل اخلاقی و رفتار در حج و عمره دیدن کنند.


 


همچنین در بخشی از این نمایشگاه نشریات منتشرشده به همت پژوهشکده حج و زیارت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که در بین این نشریات، میقات و میقات‌الحج قدیمی‌ترین آثار به شمار می‌آید و از دیگر نشریات می‌توان به فرهنگ زیارت، پژوهشنامه حج و زیارت و گاهنامه بینش اشاره کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران