امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است امام جمعه کربلا : 

تحریم ها مصداق امتحان الهی است
امام جمعه کربلا :

تحریم ها مصداق امتحان الهی است

امام جمعه کربلا و تولیت حرم امام حسین (ع) تحریم ها و مشکلات اقتصادی ایران را مصداق امتحان الهی خواند و برای ملت ایران نصرت ، پیروزی و سرافرازی آرزو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه آقایان نظافتی و علی بیک، مدیران دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و ستاد عملیات شمسا و جمعی از کارکنان ستاد عملیات بعثه رهبری در کربلا، با حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کربلایی امام جمعه کربلا و تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کردند.


تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) دراین دیدار توفیق خدمت به زوار حضرت سید الشهدا(ع) و به خصوص زوار ایرانی را افتخاری برای خود دانست و گفت: ما دوستدار جمهوری اسلامی ایران هستیم و همیشه برای سرافرازی ملت ایران دعا می کنیم.


وی با اشاره به همکاری و هماهنگی بسیار خوب میان بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، شرکت شمسا و عتبه حسینی اظهار داشت: برنامه های بعثه در سنوات اخیر بسیار خوب و دقیق برگزار شده است و از این بابت از مسئولین مربوطه باید تقدیر کرد. 
شیخ مهدی کربلایی همچنین از آمادگی عتبه حسینی برای میزبانی از زائرین ایرانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: همانطور که در روایات داریم معنای عید روزی است که انسان معصیت نکند و انشاءالله سال جدید نیز با توسل به امام زمان (عج) و دعا برای پیروزی اسلام و ارتباط با خدا و مسائل معنوی تحویل شود.


امام جمعه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق ،گفت: نعمت خدمت به زوار حضرت سید الشهدا نعمت بزرگی است که انسان باید مراقب باشد با قلب سلیم در این راه خدمت کند.


حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کربلایی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه وضع شده علیه ملت ایران گفت: ابتلاء و امتحان الهی نعمتی است که اگر انسان مؤمن و ملت مسلمان به آن دچار نشوند باید در ایمان خویش شک کنند، چرا که ابتلاء سلسه مراتبی است یعنی همین که با صبر و توکل از یک مرحله عبور کردی باید منتظر امتحانات سخت تری بود تا به کمال رسید.


وی افزود: ما مشکلات فعلی ملت ایران را مصداق همین ابتلائات الهی می دانیم و برای ملت ایران آرزوی نصرت ، پیروزی و سرافرازی می کنیم.


در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نیز از همکاری و همراهی مسئولین عتبه حسینی در اجرای برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برای زائرین تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: بعثه رهبری خود را موظف به رعایت دستورالعمل های عتبه حسینی می داند و تلاش می کند تا برنامه ها به منظم ترین شکل خود برگزار شود.


وی افزود: در برنامه سال تحویل نیز همچون سال گذشته حرمت این مکان های مقدس باید محترم شمرده شود و با توسل و مدح امام عصر (عجّ) سال تحویل شود.
آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق نیز در این دیدار با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات اقتصادی سفر شیفتگان و محبان اهل بیت(ع) از ایران به عتبات عالیات ادامه دارد، گفت: ما تلاش می کنیم که مسیر زیارت عتبات هموارتر شود و زحمات و حمایت های عتبه حسینی در خدمت به زوار ابی عبدالله قابل تقدیر است.




نظرات کاربران