تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج

تاکید وزیر حج عربستان بر ارائه خدمات بهتر به حجاج

وزیر حج عربستان بر اهمیت تلاش‌ تمام نهادها ودستگاه‌های متولی امور حج و عمره در این کشور برای ارائه خدمات بهتر به زائران حرمین شریفین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از سایت وزارت حج و عمره عربستان، محمد صالح بنتن وزیر حج و عمره عربستان با مسئولان موسسه ادلاء از دستگاه‌های دست اندرکار حج عربستان و همچنین با محمد بن عبدالرحمن البیجاوی نماینده امور زیارتی وزارت حج در مدینه منوره دیدار کرد.


وزیر حج و عمره عربستان طی این دو دیدار با طرح‌های عملیاتی دفتر وزارت حج و عمره در مدینه منوره و موسسه ادلاء برای استقبال و پذیرش از ضیوف الرحمن  و ارائه خدمات به آنها آشنا شد و در جریان آخرین تغییرات برنامه‌های کاری آنها قرار گرفت.


وی بر لزوم اهتمام و توجه و اخلاص در راه خدمت به ضیوف الرحمن و زائران حرم مطهر نبوی(ص) و نیز ارائه بهترین خدمات به آنها تاکید کرد.


وزیر حج و عمره عربستان همچنین با هیئت امور حجاج بنگلادش به ریاست وزیر امور دینی این کشور دیدار و گفتگو کرد.


این دیدار در چارچوب آمادگی‌ها برای موسم حج آتی برگزار شد. در این دیدار مسائل مربوط به حج و عمره و خدماتی که دولت سعودی به زائران ارائه می‌کند، بررسی شد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران