لزوم آمادگی حداکثری برای خدمات رسانی به زائرین عتبات نوروزی

مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق در جلسه هماهنگی و آسیب شناسی ستاد عتبات نوروزی بر لزوم آمادگی حداکثری برای خدمات رسانی به زائرین عتبات نوروزی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در کربلای معلی روز سه شنبه (7 اسفند) در چهارمین جلسه آسیب شناسی و هماهنگی خدمت رسانی عتبات نوروزی بر لزوم آمادگی حداکثری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.
در این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان ستاد عملیات شمسا برگزار شد، آقای نظافتی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و فعالیت های صورت گرفته در حوزه عتبات، یکی از پرافتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدمتگزاری در اعتاب مقدسه دانست و گفت: رسالت ما هموارکردن مسیر زیارت کربلاست و با توجه به مشکلاتی که زائرین برای تأمین مالی این سفر دارند، وظیفه ما در خدمت رسانی به آنها سنگین تر می شود.
مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت به آسیب شناسی انجام شده در خصوص عتبات نوروزی در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: بنابر ارزیابی ها، خدمات ارائه شده به زائرین عتبات از سوی آنها مطلوب ارزیابی شده است ، اما این به معنای ایده آل بودن این خدمات نیست.


وی هدف از برگزاری این جلسات را ارزیابی و شناخت نقاط ضعف جهت برنامه ریزی برای عتبات نوروزی دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری خوب میان سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شمسا شاهد بهبود خدمات دهی به زائرین عتبات باشیم.
در ادامه این جلسه مدیران و کارشناسان نظرات خود را در حوزه های اعزام ، مرزها، حمل و نقل هوایی و زمینی ، اسکان، تدارکات و تغذیه ، بیمه و امداد ، روابط عمومی و اطلاع رسانی مطرح کردند و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و آمادگی برای عملیات عتبات نوروزی اتخاذ شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران