تقدیر دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلا از جانبازان سرافراز کشورمان در کربلا

دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از جانبازان سرافراز میهن اسلامی که برای زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا حضور دارند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی، حجت الاسلام بهجتی مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری رهبری در کربلا به همراه آقای محسن نظافتی، مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق، میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و جمعی از کارکنان ستادی بعثه رهبری و شمسا با حضور در هتل الشروق الاوسط این شهر مقدس از جانبازانی که برای زیارت عتبات عالیات دراین هتل حضور داشتند، دیدار و از آنان تجلیل کردند.


حجت الاسلام و المسلمین بهجتی در این دیدار با ابراز خوشحالی از مشرف شدن یادگاران دفاع مقدس به سرزمین کربلا و زیارت بزرگ جانباز کربلا حضرت اباالفضل(ع) گفت: امروز خیل زائران اباعبدالله الحسین (ع) به راحتی در کربلا حضور می‌یابند و این نعمت با جان‌فشانی‌های شما جانبازان و ایثارگران بر ما ارزانی شده است.


وی با بیان اینکه جبران جانفشانی‌ها و جان‌نثاری‌های جانبازان در راه اسلام با هیچ تقدیر و تشکری امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا وظیفه خود می داند قدردان حضور شما عزیزان بوده و تسهیلات مناسب را برای زیارت شما فراهم آورد.


آقای میر مسعود حسینیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات همسران ایثارگران و جانبازان افزود: افتخار همسری یادگاران دفاع مقدس، کاری بزرگ و سترگ است و این زحمات شما حسنات بی‌شماری دارد.




نظرات کاربران