سیره حضرت علی اکبر(ع) ، بهترین الگو برای سبک زندگی جوانان

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: سیره حضرت علی اکبر(ع) باید برای همیشه به الگوی ماندگار سبک زندگی و تربیت دینی جوانان عاشورایی و ولایی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هژبری، سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، سحرگاه امروز (11 اسفند) در جمع زوار حضرت سید الشهدا(ع) در صحن حرم مطهر آن حضرت گفت: سیره حضرت علی اکبر (ع) باید برای همیشه به الگوی ماندگار سبک زندگی و تربیت دینی جوانان عاشورایی و ولایی تبدیل شود.


حجت الاسلام و المسلمین هژبری با تشبیه سفر زیارت کربلا به سفر عمر و گذر فرصت های جوانی گفت: جوانی دوره مهمی از زندگی است این دوران به قدری ارزش و اهمیت دارد که انسان در روز قیامت در مورد چگونگی گذراندن جوانی مواخذه خواهد شد.


وی جوانان را مهمترین سرمایه کشور خواند و افزود: نسل جوان مهمترین سرمایه کشور و در عین حال آسیب پذیرترین سرمایه نیز هست و تمام تلاش دشمنان این است که با بی تفاوت کردن  نسل جوان به ارزشهای دینی به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در ادامه حضرت علی اکبر را بهترین الگو برای جوانان دانست و افزود: تربیت ولایی و غیرت بالای دینی حضرت علی اکبر باعث شد که پیش از شهادت پدر و اسارت عمه و خواهران و دیگر اهل حرم در روز عاشورا، خود را در معرکه جنگ و قتال با دشمنان خدا قرار دهد و جانانه در راه دفاع از اسلام و ولایت بجنگد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران