جلسه توجیهی مدیران ثابت اعزامی از قم برای هتل های عتبات نوروزی برگزار شد.

در نشست مسئولان حج و زیارت استان قم با کارگزاران زیارتی، مدیران ثابت اعزامی از این استان برای هتل های عتبات نوروزی از وظایف خود مطلع شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست مسئولین دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و اداره حج و زیارت استان قم با کارگزاران زیارتی، مدیران ثابت اعزامی از این استان برای هتل های عتبات نوروزی نسبت به وظایف خود توجیه شدند.


در این نشست که روز شنبه (یازدهم اسفندماه) در اداره حج و زیارت استان قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری منطقه قم، با اشاره به روند اعزام ها به عتبات عالیات در ایام نوروز ، درباره فضیلت زیارت مطالبی بیان کرد.


وی افزود: امام صادق  فرموده است:" مُرُوا شِیعَتَنَا بِزِیَارَةِ قَبْرِ الْحُسَیْنِ «علیه السلام» فَإِنَّ إِتْیَانَهُ یَزِیدُ فِی الرِّزْقِ وَ یَمُدُّ فِی الْعُمُرِ وَ یَدْفَعُ مَدَافِعَ السُّوءِ وَ إِتْیَانَهُ مُفْتَرَضٌ عَلَى کُلِّ مُؤْمِنٍ- شیعیان ما را به زیارت امام حسین علیه السلام امر کنید. پس همانا آمدن به زیارت، روزی را زیاد می کند و عمر را طولانی می نماید و حوادث بد را دور می کند.


حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه در ادامه، در خصوص توجه بیشتر به سفرهای زیارتی در ایام نوروز تذکراتی داد و گفت: زائران باید نسبت به قوانین و مقررات کشور عراق توجیه شوند.


آقایان مهدی صالحی سرپرست اداره حج و زیارت، پوراسد مسئول حراست و پیروزمنش از پیشکسوتان مدیر ثابت هتل های عتبات عالیات از دیگر سخنرانان این نشست بودند که توصیه هایی ارائه و تجربیات خود را در خصوص ااین سفر معنوی بیان کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران