سفر کربلا موجب وسعت رزق و روزی است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هژبری با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر کربلا گفت: یکی از برکات سفر کربلا وسعت رزق و روزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هژبری خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائرین حضرت سید الشهدا در حرم مطهر آن حضرت با اشاره به اینکه زیارت امام حسین (ع) در حالت فقر و نداری هم سفارش شده است، گفت: زیارت امام حسین موجب وسعت رزق و روزی زائرین می شود.


حجت الاسلام و الممسلمین هژبری به برکات مادی و معنوی سفر کربلا اشاره و گفت: سفر کربلا سرمنشأ برکات و نعمات بیشماری است به طوری که در روایات آمده است اگر مردم می دانستند چقدر خیر و برکت در زیارت امام حسین(ع) وجود دارد به مقاتله با هم برمی خواستند.


وی در ادامه افزایش رزق و روزی را یکی از برکات بیشمار زیارت امام حسین (ع) برشمرد و گفت: زیارت امام حسین(ع) و با اشاره به حدیثی از امام باقر علیه السلام گفت: از آن امام همام نقل شده است که شیعیان ما را به زیارت امام حسین (ع) امر کنید، چرا که زیارتش روزی را افزون می کند و عمر را طولانی می گرداند و بلاها و بدیها را دفع می کند و زیارت کردن امام حسین  بر هر مومنی که اقرار به امامت او از جانب خدا داشته باشد،واجب است.




نظرات کاربران