چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند

چهار هزار زائر گلستانی به حج تمتع اعزام می شوند

چهار هزار زائر گلستانی برای انجام حج تمتع در سال آینده به حرمین شریفین مشرف می شوند.

سیدعلی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت گلستان با اشاره به اینکه نام نویسی از دارندگان فیش های حج تا پایان اسفند 85 آغاز شده و دارندگان آن می توانند تا پایان بیستم اسفند 97 در کاروان ها ثبت نام کنند، اظهار داشت: چنانچه ظرفیت سهمیه استان گلستان از نوبت های اعلام شده تکمیل نشود، ثبت نام از دارندگان فیش های حج بعد از اسفند 85 هم انجام خواهد شد.
وی از دارندگان فیش های اعلام شده خواست تا با مراجعه به دفاتر خدماتی کارگزاری یا سامانه حج نسبت به نام نویسی و مشخص کردن کاروان های خود اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت گلستان افزود: استان گلستان 27 کاروان با ظرفیت چهار هزار نفر برای حج تجمع 98 دارد که 19 کاروان متعلق به زائرین اهل سنت و هشت کاروان برای شیعیان پیش بینی شده است.
وی در خصوص هزینه اعزام حجاج و نرخ های اعلامی از سوی کاروان ها اظهار داشت: کمترین هزینه دریافتی 222 میلیون ریال و بیشترین آن 275 میلیون ریال است که این تفاوت قیمت تنها به دلیل درجه هتل در کشور مقصد است.
وی اضافه کرد: تمامی حجاج گلستانی مدینه بعد هستند و از هفته اول مرداد 98 از فرودگاه بین المللی گرگان با پروازهای داخلی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و مدت زمان سفر بین 30 تا 35 روز پیش بینی شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران