سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا:

خداوند متعال در قیامت زائرین امام حسین (ع) را تکریم می کند

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با اشاره به تکریم زائران امام حسین (ع) در روز قیامت گفت: هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو می‌کند ای کاش امام حسین (ع) را زیارت کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هژبری، سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی شامگاه چهارشنبه (15 اسفند ماه) در سرداب علقمی حرم حضرت ابالفضل با اشاره به آثار و برکات زیارت امام حسین (ع) گفت: خداوند متعال در قیامت زائرین امام حسین (ع) را تکریم می کند.


حجت الاسلام و المسلمین هژبری با اشاره به عکس‌العمل کارها و اعمال انسان در دنیا گفت: اکثر مردم چنین می‌پندارند که وقتی کاری انجام می‌دهند، دیگر هیچ‌گونه رابطه‌ای با کرده خود ندارند و همه‌چیز تمام می‌شود و حداکثر در قیامت به پاداش و کیفر کرده خویش می‌رسند. حال آنکه اینگونه نیست. 


وی افزود: بازتاب عمل، به ما بر‌می‌گردد و بر اساس قوانینی که خداوند متعال بر جهان هستی حکمفرما کرده، کار بد و نیک ما در همین جهان بر ما تأثیر می‌گذارد.


وی با اشاره به آیه 96 سوره اعراف گفت: در این آیه ایمان و تقوا باعث خیر و برکت در دنیا و بی‌ایمانی و تکذیب آیات الهی باعث بدبختی و کیفر برشمرده است یعنی مصیبت‌هایی که به انسان وارد می شود نتیجه کارها و رفتارهای خود انسان است.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به برکات زیارت امام حسین در کاهش مصیبت ها و رنج های دنیوی و اخروی زائرین اشاره کرد و افزود: هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو می‌کند ای کاش امام حسین (ع) را زیارت کرده بود و آن هنگام می‌بیند که با زوّار امام حسین چه می‌کنند و چقدر نزد خداوند مورد کرامت واقع می‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران