حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود

حق الناس، تنها گناهی است که با زیارت امام حسین (ع) بخشیده نمی شود

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا ضمن برشمردن برکات زیارت امام حسین (ع) گفت: حق الناس تنها گناهی است که با زیارت امام حسین بخشیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین اصغر قائمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان های عتبات عالیات ضمن برشمردن برکات زیارت امام حسین (ع) گفت: حق الناس تنها گناهی است که با زیارت امام حسین بخشیده نمی شود.


حجت الاسلام والمسلمین قائمی لزوم آموزش آداب زیارت به زائرین را یادآور شد و افزود: اذن دخول در آداب زیارت به معنای این است که ائمه (ع) زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، هدف از خواندن اذن دخول فقط ادای یکسری الفاظ عربی نیست بلکه اعتقاد قلبی به حی و حاضر بودن امام معصوم است.


وی در ادامه برکات زیارت و عزاداری امام حسین (ع) را بر شمرد و گفت: گریه بر آن حضرت انسان را از خواب غفلت بیدار می کند و انسان را به دریای عظمت امام حسین متصل می کند و همه گناهان وی را به جز حق الناس پاک می کند.


وی اظهار داشت: حق الناس تنها به مسایل مالی ختم نمی شود و مردم باید سعی کنند تا حق کسی در هیچ وجهی پایمال نشود و حق الناس آنقدر مهم است که امام حسین در شب عاشورا از یارانش خواست تا اگر حق الناسی بر عهده دارند ایشان را در جنگ یاری نکنند.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با اشاره به آمادگی زائران برای تحول درونی به روحانیون و مداحان توصیه کرد زائران را به رعایت حق الناس در سفر پربرکت کربلا دعوت نمایند تا انشاءالله با زیارتی مقبول و سرشار از معنویت به کشور بازگردند.




نظرات کاربران