فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد

سازمان حج و زیارت به‌منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات و در راستای تأمین نیروی انسانی واجد شرایط، فراخوان معاونین آموزشی عتبات را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت به‌منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات عالیات و در راستای تأمین نیروی انسانی واجد شرایط فراخوان معاونین آموزشی عتبات عالیات را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این فراخوان تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ فرصت دارند و آزمون کتبی نیز روز جمعه ششم اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.


فراخوان مذکور مطابق نظام‌نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، علاوه بر تأمین نیروی انسانی موردنیاز حوزه عتبات عالیات، مبدأ و نقطه ورود افراد واجد شرایط به چرخه عوامل اجرایی حج و زیارت است و از طرفی بر اساس طرح ارتقای پلکانی، این افراد در چشم‌انداز آینده در صورت داشتن شرایط لازم و طی موفقیت‌آمیز مراحل ارتقاء به عرصه عمره و حج تمتع ورود خواهند کرد.


از شرایط عوامل سال اولی حج تمتع، داشتن حداقل یک سفر سابقه اجرایی در حوزه حج و زیارت است، لذا با توجه به اهمیت موضوع شایسته است مدیران کاروان‌ها و مجموعه‌ها توجه لازم را داشته باشند.


متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در فراخوان یادشده می‌توانند به سامانه جامع کارگزاران حج و زیارت مراجعه کنند.


 




نظرات کاربران