فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد

فراخوان متقاضیان کارگزاری عتبات اعلام شد

سازمان حج و زیارت به‌منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات و در راستای تأمین نیروی انسانی واجد شرایط، فراخوان معاونین آموزشی عتبات را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت به‌منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات عالیات و در راستای تأمین نیروی انسانی واجد شرایط فراخوان معاونین آموزشی عتبات عالیات را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این فراخوان تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ فرصت دارند و آزمون کتبی نیز روز جمعه ششم اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.


فراخوان مذکور مطابق نظام‌نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، علاوه بر تأمین نیروی انسانی موردنیاز حوزه عتبات عالیات، مبدأ و نقطه ورود افراد واجد شرایط به چرخه عوامل اجرایی حج و زیارت است و از طرفی بر اساس طرح ارتقای پلکانی، این افراد در چشم‌انداز آینده در صورت داشتن شرایط لازم و طی موفقیت‌آمیز مراحل ارتقاء به عرصه عمره و حج تمتع ورود خواهند کرد.


از شرایط عوامل سال اولی حج تمتع، داشتن حداقل یک سفر سابقه اجرایی در حوزه حج و زیارت است، لذا با توجه به اهمیت موضوع شایسته است مدیران کاروان‌ها و مجموعه‌ها توجه لازم را داشته باشند.


متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در فراخوان یادشده می‌توانند به سامانه جامع کارگزاران حج و زیارت مراجعه کنند.


 




نظرات کاربران