برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز

کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولین کمیته های فرهنگی آموزشی، بهداشت و درمان، امنیتی و انتظامی این استان در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام ایران نژاد مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی از شروع برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی آینده ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از فرصتی که پیش رو داریم باید به نحو احسن استفاده کنیم.


وی بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی در سال آتی و کاهش برخی مشکلات و احصا نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و فرصت های این مراسم در سالهای گذشته تاکید کرد و آموزش را مهمترین  موضوعی دانست که می تواند در کاهش مشکلات زائرین اربعین موثر باشد.


در ادامه این جلسه هر یک از مسئولین کمیته ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های آموزشی و تشکیل کارگاه توجیهی برای مدیران، روحانیون، مداحان و نیروهای خدمت رسان موکب ها ارائه کردند.


گفتنی است جلسات کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز با هدف بهره مندی بیشتر زائران استان آذربایجان شرقی از سفر معنوی اربعین و کاهش مشکلات آنها در ایران و عراق برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران