برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز

برگزاری کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز

کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولین کمیته های فرهنگی آموزشی، بهداشت و درمان، امنیتی و انتظامی این استان در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام ایران نژاد مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی از شروع برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی آینده ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از فرصتی که پیش رو داریم باید به نحو احسن استفاده کنیم.


وی بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی در سال آتی و کاهش برخی مشکلات و احصا نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و فرصت های این مراسم در سالهای گذشته تاکید کرد و آموزش را مهمترین  موضوعی دانست که می تواند در کاهش مشکلات زائرین اربعین موثر باشد.


در ادامه این جلسه هر یک از مسئولین کمیته ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های آموزشی و تشکیل کارگاه توجیهی برای مدیران، روحانیون، مداحان و نیروهای خدمت رسان موکب ها ارائه کردند.


گفتنی است جلسات کارگروه فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز با هدف بهره مندی بیشتر زائران استان آذربایجان شرقی از سفر معنوی اربعین و کاهش مشکلات آنها در ایران و عراق برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران