در اراک برگزار شد؛

مصاحبه علمی از داوطلبان مسئولیت فرهنگی مجموعه های حج آینده

مصاحبه علمی از داوطلبان مسئولیت فرهنگی مجموعه های حج تمتع 98 استان های مرکزی و لرستان، در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان مرکزی انجام شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مصاحبه علمی و عملی داوطلبان مسئولیت فرهنگی مجموعه های حج تمتع 98 استان های مرکزی و لرستان با حضور مدیران، معاونین و عوامل سال اولی حج تمتع 98 روز یکشنبه (19 اسفند ماه) در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان مرکزی انجام شد.


در این مصاحبه اعضاء هیات گزینش علاوه بر سوابق تحصیلی، روان خوانی قرآن و ادعیه، آشنایی با احکام، توانایی مدیریت فرهنگی، میزان مهارت های فرهنگی،  آشنایی با فن آوری های روز در حوزه رایانه و توانایی داوطلب در پاسخگویی به سؤالات تخصصی و عمومی را  ارزیابی کردند.


گفتنی است معاون یا یکی از عوامل هر مجموعه باید علاوه بر وظایف اجرایی تعیین شده، مسئولیت انجام امور فرهنگی مجموعه را نیز عهده دار شود، بدین منظور کلیه متقاضیان واجد شرایط معاونت یا امور اجرایی مجموعه حج 98 که کمتر از 55 سال سن و حداقل مدرک تحصیلی دارند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران و انتخاب "فراخوان مسئول فرهنگی مجموعه حج تمتع 98" آمادگی خود را اعلام کردند.


افراد پذیرفته شده در این مصاحبه در لیست واجدین شرایط قرار می گیرند تا مدیران مجموعه از بین آنان، افراد مورد نیاز را انتخاب کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران