حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی

حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی

رئیس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان در جمع کاروان های دانشجویان و دانشگاهیان عتبات درکربلای معلی خواستار حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان در جمع کاروان های دانشجویان و دانشگاهیان عتبات در کربلای معلی خواستار حفظ آثار و برکات سفرهای زیارتی شد و گفت: ماههای رجب، شعبان و رمضان ایام دعا و مناجات با پروردگار عالم است.


وی افزود: فردی خدمت آیت‌الله ناصری رسید و عرضه داشت در ایام خاص بهتر است چه دعاهایی به درگاه الهی داشته باشیم که ایشان گفت: من نیز این سوال را از مقام معظم رهبری پرسیدم که از میان تمام دعاهای وارد شده کدام یک بهتر است؟ رهبر معظم انقلاب فرمود: من هم این سوال را از امام خمینی (ره) پرسیدم. امام راحلفرمود یکی از بهترین دعاهایی که باید ارتباط‌مان با آن قطع نشود، مناجات شعبانیه است. دومین دعایی که امام امت سفارش کردند، دعای کمیل بود.


حجت الاسلام فقیهی در ادامه گفت: دومین سوالی که از آیت‌الله ناصری پرسیده شد، این بود که چکار کنیم تا آثار و برکات سفرهای زیارتی حفظ شود؟ ایشان راهکارهایی ارائه کردند که نخستین آن اهمیت دادن به نماز اول وقت و با حضور قلب و به جماعت است.


وی افزود: دومین سفارش آیتالله ناصری انس با قرآن کریم است که شفا و پیشگیری است و سومین راهکار برای حفظ آثار زیارت، توسل به امام زمان (عج) است؛ توسل به ولی عصر هم یعنی خود را در محضر امام زمان بدانیم و حیا کنیم از اینکه در محضر ایشان به سمت گناه، بی‌ اخلاقی و بی تقوایی برویم.




نظرات کاربران