خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد

خطیب بعثه در کربلا ویژگی های نماز مقبول را برشمرد

حجت الاسلام و المسلمین اصغر قائمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائرین ایرانی در حرم امام حسین(ع) به اهمیت نماز پرداخت و شاخصه های نماز مقبول را تببین کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین قائمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران حضرت سید الشهداء در حرم مطهر امام حسین(ع) باتاکید به اینکه  برخی نماز صحیح می خوانند در حالی که نماز مقبول نخوانده اند. زیرا نماز مقبول دارای سه ویژگی اول وقت، جماعت و حضور قلب است.


وی در ادامه افزود: نماز ستون دین و نخستین سوال قیامت است. اگر نماز قبول شد دیگر اعمال هم قبول است اما اگر کسی در نماز سست باشد اعمال دیگرش قبول نیست.          


وی افزود: امام صادق(ع) در واپسین لحظات از عمرشان فرمودند که یارانشان را جمع کنند آخرین سخن این معصوم خطاب به بستگان و دوستان، این بود که هرگز مورد شفاعت ما قرار نمی گیرند کسانی که نمازشان را سبک بشمارند.


خطیب بعثه مقام معظم رهبری در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد با این مضمون که تمام کارهای ما تابع نماز ما است.


وی در ادامه گفت: امام حسین(ع) ظهر عاشورا نماز اول وقت را در حالی که تیرها و نیزه ها به سمت ایشان نشانه رفته بود؛ ادا کردند که این مساله گویای اهمیت نماز اول وقت است.


حجت الاسلام و المسلمین قائمی در ادامه با بیان این که تمام برنامه های زندگی ما به نماز ما ارتباط پیدا می کند، یادآور شدند: در جامعه و خانواده ای که نماز حرف اولشان است از گناه دورند اما در جامعه ای که نماز ضایع شد متابعت از شهوات زیاد می شود.


| شناسه مطلب: 92700




قائمی بعثه نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران