اعزام حدود هزار تن از نیروهای کار افتخاری بوشهری به عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از اعزام حدود یکهزار تن از نیروهای کار افتخاری این استان با هدف فعالیت داوطلبانه درحرم اهل بیت (ع)، به کشور عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایرنا، عبدالرضا مطاف روز سه شنبه 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر اعزام این تعداد 730 نفر نیز در لیست اعزام قرار دارند.
وی سفر این افراد به عراق را 33 روزه اعلام کرد و گفت:متقاضیان فعالیت در کشور عراق می‌توانند به دفتر ستاد عتبات عالیات استان بوشهر مراجعه کنند، وی با تاکید بر اینکه خدمت به اهل بیت و فعالیت در حوزه عتبات عالیات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حرم‌های مطهر اهل بیت فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کر.


وی افزود: ستاد از سال 82 تا 92 تنها برای اعزام نیروی داوطلب و افتخاری و ارسال کمک‌های غیرنقدی و نقدی فعالیت داشت اما از سال 92 تا کنون  فعالیت خود را در زمینه ساخت بخشی هایی از ضریح قمر بنی‌هاشم، ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم گسترش داده است.
مطاف افزود: در شورای عالی ستاد عتبات عالیات کشور رایزنی در خصوص در اختیار گرفتن پروژه جدید برای استان بوشهر آغاز شده تا فضای فرهنگی ساخت این پروژه ها در این استان حکمفرما باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همایش 'نشان محبت' که بیانگر ارادت مردم به اهل بیت است در 19 استان برگزار شده و اختتامیه این همایش چهارشنبه هفته جاری با هدف تجلیل از خیران حرم ساز در تالار لیان بوشهر برگزار می‌شود.
مطاف افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از ردیف بودجه بی‌ بهره و پشتیبانی اصلی این ستاد کمک های مردمی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران