حجت الاسلام بهجتی:

زندگی ما باید رنگ و بوی حسینی بگیرد

مسوول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع کاروان های دانشجویان و دانشگاهیان عتبات در کربلای معلی ضمن تشریح آثار و برکات سفرهای زیارتی گفت: زندگی ما باید رنگ و بوی حسینی بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، در جمع کاروان های دانشجویان و دانشگاهیان عتبات در کربلای معلی گفت: زیارت اباعبدالله الحسین(ع) در روایات مورد تاکید قرار گرفته است.


وی افزود: در روایتی از امام جواد(ع) آمده است که ایشان به نقل از جد بزرگوار شان روایتی را نقل می کنند مبنی بر این که امام حسین(ع) می فرماید  به محضر پیامبر وارد شدم، ایشان رو به من کرد و گفت خوش آمدی عزیز دلم و سپس فرمود ای زینت آسمانها و زمین ، این امر گویای جایگاه والای امام حسین (ع) است.


وی در ادامه گفت: در طاق عرش این گونه نوشته شده که حسین چراغ راه هدایت بشر و سفینه نجات است. ما اگر به دستوراتی که داده اند عمل کنیم راه صد شبه را یکشبه طی می کنیم و از فرش به عرش می رسیم.


حجت الاسلام و المسلمین بهجتی در ادامه تاکید کرد: زندگی ما باید رنگ و بوی حسینی، فاطمی و علوی بگیرد، اگر چنین شد سعادتمند می شویم. این رنگ و بو نه تنها از بین نمی رود بلکه کمرنگ هم نمی شود.




نظرات کاربران