دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد

دکتر روحانی پیش از بازگشت به کشور مسجد کوفه را زیارت کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب قبل از بازگشت به تهران مسجد کوفه در شهر نجف اشرف را زیارت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سومین روز سفر خود به عراق، شامگاه چهارشنبه مسجد کوفه در 10 کیلومتری شرق نجف را زیارت کرد. 
رئیس جمهوری و هیات همراه با حضوردر  بخش های مختلف مسجد کوفه و امکان مقدس اطراف آن، نماز و آداب زیارت این امکان را بجا آوردند. 


حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پایان سومین روز سفر خود به عراق، پس از زیارت مسجد کوفه از طریق فرودگاه بین المللی نجف شد با بدرقه استاندار نجف و مسوولان این استان، به کشور بازگشته است.


رئیس جمهوری که صبح چهارشنبه وارد نجف اشرف شد ابتدا به زیارت حرم‌ مطهر و نورانی امام علی (ع) مشرف شد و سپس به دیدار آیت الله سیدعلی سیستانی مرجعیت عالی عراق رفت و با ایشان گفتگو کرد. 


روحانی هنگام حضور در نجف به طور جداگانه با آیات عظام محمد اسحاق الفیاض، بشیر النجفی و محمد سعید الحکیم سه تن از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد. 
بازدید از بیت قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و دیدار با حجت اسلام و المسلمین سیدعلی اکبر محتشمی پور نماینده موسسه نشر آثار امام خمینی (ره) و سیدعلی خمینی یادگار امام از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در نجف اشرف قبل از ترک این شهر بود. 


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی چهارشنبه شب هنگام ورود به کشور در فرودگاه مهرآباد تهران و در جمع خبرنگاران ، با قدردانی از پذیرایی گرم و صمیمانه دولت و ملت عراق، این سفر سه روزه را نقطه عطفی در روابط دو کشور دانست و تاکید کرد: هیچ قدرت و کشور ثالثی قادر نیست بین دو دولت و دو ملت بزرگ ایران و عراق تفرقه ایجاد کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران