دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست

دریافت روادید ایران در اربیل عراق از طریق پست

با توافق پست اقلیم کردستان عراق و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این منطقه، صدور روادید سفر به ایران بدون مراجعه به کنسولگری، از طریق پست میسر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان پست اقلیم کردستان در توافق با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران ارائه ویزای ایران را به خدمات خود اضافه کرد.
تفاهم نامه همکاری های پستی مابین اقلیم کردستان عراق و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل به امضا رسیده است.
به موجب این تفاهم نامه که به امضا سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و مقامهای وزارت راه و حمل ونقل اقلیم کردستان رسید مسافران می توانند با مراجعه به دفاتر پست وابسته به اداره کل پست استان اربیل نسبت به دریافت ویزای جمهوری اسلامی ایران، اقدام کنند.
بر اساس این توافق مردم استان اربیل در شمال عراق قادر خواهند بود از اقصی نقاط این استان بدون مراجعه به سرکنسولگری و فقط با مراجعه به دفاتر پست، نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند.
از این پس نیازی به مراجعه افراد از نقاط مختلف استان اربیل با هزینه مادی و معنوی برای انجام تشریفات صدور ویزا، به کنسولگری ایران در اربیل نخواهد بود.
این توافق از اواسط هفته آینده با اعلام رسمی سازمان پست اقلیم کردستان عراق به اجرا در خواهد آمد.




نظرات کاربران