راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت راه های ابراز مودت به اهل بیت

راه های ابراز مودت به اهل بیت

حجت الاسلام و المسلمین «ناصر رفیعی» در جمع زائرین ایرانی در حرم امام حسین(ع) به اهمیت مودت اشاره و ابزارهای آن را تبیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، در جمع زائران حضرت سید الشهداء در حرم مطهر امام حسین(ع) با اشاره به اینکه مودت با محبت فرق دارد و دوست داشتن عملی را شامل می شود، پنج راه برای ابراز مودت بیان کرد.


خطیب بعثه رهبری درکربلا افزود: نخستین راه برای ابراز محبت و مودت، زبانی است.چند نفرداریم که شهید زبان هستند؛ میثم تمار به علت حمایت از امام علی(ع) زبانش را بریدند، دیگری ابن سکیت است که در مقابل متوکل عباسی ایستاد و به دستور او زبانش را از حلقش بیرون کشیدند.


وی اضافه کرد: دومین راه برای ابراز مودت، مودت علمی است برای نمونه سریال یوسف پیامبر و کتاب الغدیر علامه امینی را می توان یاد کرد. سومین راه ابراز محبت و مودت، مودت عملی است.


حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در ادامه چهارمین راه مودت به اهل بیت را مودت اجتماعی دانست و گفت: مودت اجتماعی یعنی صله رحم و رسیدگی به مردم. ائمه و اهل بیت ما یکی از ویژگی هایشان این بود که به امور مردم می رسیدند. پنجمین راه مودت هم با جان است که بالاترین مودت ها است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران