مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی

مشارکت 40 هزار نمازگزار فلسطینی در نمازجمعه مسجدالاقصی

40 هزار نمازگزار فلسطینی به رغم تدابیر شدید امنیتی پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اداره اوقاف اسلامی قدس شمار نمازگزاران حاضر در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی را  40 هزار نفر اعلام کرد.


بر اساس این گزارش خطیب جمعه مسجد الاقصی گفت: قدس و مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و ما از آن چشم پوشی نخواهیم کرد.


وی تاکید کرد: قدس و مسجد الاقصی در قلب و روح ما جای دارد و این دو، بخشی از اعتقادات ماست و هرگز از آنها دست نخواهیم کشید.


این در حالی است که مصلای باب الرحمه به تازگی پس از 16 سال بازگشایی شده است.


رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر به هر شیوه ای متوسل شده است تا این مکان را به تعطیلی مجدد بکشاند ولی با پایداری و مقاومت فلسطینیان، صهیونیستها تا کنون موفق به این اقدام نشده اند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران