بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین

بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری از آشپزخانه جوادین در شهر کاظمین

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین از آشپزخانه جوادین در این شهر که مسئولیت طبخ غذای زائران عتبات سازمان حج و زیارت را بر عهده دارد، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از کاظمین، حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر کاظمین امروز (شنبه) با حضور در آشپزخانه جوادین شهر کاظمین در جریان چگونگی طبخ غذا و  تهیه اقلام مورد نیاز زائران ایرانی قرار گرفت.


حجت الاسلام و المسلمین کاردان در این بازدید با ابراز خشنودی از رعایت دقیق مسایل بهداشتی و تهیه مواد اولیه مرغوب  به ضرورت تداوم توجه ویژه به مسایل بهداشتی تاکید کرد.


معصومی فر مسئول عملیات شمسا در کاظمین نیز که در این بازدید حجت الاسلام کاردان را همراهی می کرد، سلامت غذایی زائران را از اولویت ها دانست و بر آن تاکید کرد.


حکیمی مسئول آشپزخانه جوادین در بازدید مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و همچنین مسئول عملیات شستا در کاظمین، توضیحاتی در خصوص چگونگی روند تهیه مواد اولیه و طبخ غذا برای پذیرایی از زائران عتبات سازمان حج و زیارت، ارائه کرد.


 


| شناسه مطلب: 92765




کاظمین آشپزخانه



نظرات کاربران