تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز

تجلیل از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی در تبریز

از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی تبریز با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  حجت الاسلام و المسلمین ایران نژاد مسوول بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در این مراسم  واژه شهادت را از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و مقدس ترین مفاهیم الهی دانست که در روایات و آیات الهی به دفعات به آن اشاره شده است.


وی افزود خداوند در قرآن می فرماید هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند و  نزد پروردگارشان روزی دارند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی شهیدان را قلب تپنده تاریخ دانست و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان غیور و متقی ایران اسلامی برای دفاع از دین خدا و خاک پاک ایران اسلامی به میدان نبرد شتافتند و در مقابل استکبار جهانی ایستادند و با تقدیم جان در راه خدا به مقام شهادت رسیدند.


ایران نژاد درادامه امنیت و عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و از همه مردم و مسئولین عزیز خواست  تا با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان ادامه دهندگان راه این شهیدان باشند.


در پایان این مراسم از خانواده شهدا کارگزاران فرهنگی با اهدای لوح یادبود و هدیه فرهنگی تقدیر بعمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران